2022. július 16., szombat

Luppa-sziget



- Körbehajózhatjuk a szigetet?
- Persze - felelte a dunai medve - de először ezeket átviszem a szigetre, addig nézzetek körül. 

Körülnéztünk. 



Platánsor lenyűgöző volt. 

A sziget is. 

A Luppa-szigetről rengeteget lehet olvasni. (Úgyhogy én nem fogom most ezeket ismételni.) 
Én évekig itt jártam (hajóztam) a sziget mellett, de csak négy éve jártam itt először, amikor Á elhozott. 

Már akkor is imádtam a szigetet és ez az érzés azóta csak fokozódott. 
Ez egy földi paradicsom a víz közepén. 
Béke van. Nyugalom. Csend. 



Pár szigeti perc után éreztem, hogy lelassulok és felveszem a hely ritmusát. 

Elképzeltem, hogy milyen lehet itt élni, hajóba szállni, ha nincs tej, majd bicajozni - gyalogolni - autózni a boltig. Aztán vissza. 

Ezzel ideiglenesen el is múlt a Robinson-élet iránti vágyam. 



Amilyen pici a sziget, olyan gyorsan lehet itt Bauhaus-túladagolást kapni. 

Mentünk is hajózni körbe a sziget körül. 

Ez még jobban ellazított. 

Elfelejtettem a munkát, határidőket, problémákat és csak lebegtem. Tudatom peremén észleltem az Egyfás-szigetet, de nem jártam örömtáncot, csak nézelődtem boldogan.

Ezt a relaxációt meg kellene adóztatni, olyan jó. 




Nincsenek megjegyzések: