2023. január 12., csütörtök

Kolob canyon

Kolob canyon

Reggel, hazainduláskor látszott, hogy az éjszakai eső picit magasabban éjszakai hó volt.

Ezeket a hegyeket, amik Silver Reef felett vannak, nemrég néztem ki egy esetleges nyári táborozásra. Most megnyugodva láttam, hogy ott tényleg hűvösebbek, mint a lenn.

Kolob canyon

Mivel volt időnk és fel akartuk avatni ezévi Nemzeti Park belépőnket is, megálltunk a Zion Nemzeti Park egy exklávéjában: innen csak egy "zsákutcába", azaz zsákkanyonba lehet bemenni, a nemzeti park többi része nem elérhető autóval.

Kolob canyon

Mivel Puppey itt nem mehet sehova négylábon, az itteni túrázást kihagytuk és elmentünk megnézni a kilátást.

Az autóval kisebb sziklaomlásokat és csúszós hófoltokat kerülgetve haladtunk felfele.

Kolob canyon

Aztán a kilátóban tátottuk a szánkat és bámultunk.

Kolob canyon

Főleg én, mert vezetés közben a szerpentinen nekem nem engedik meg, hogy rendesen megnézzem a dolgokat, amik az autótól jobbra vagy balra vannak.

Miután kinézegettem magam, elindultunk hazafele, mert nem akartunk késő hazaérni és én félek a hóviharoktól Beaver környékén.

Kolob canyon

Nincsenek megjegyzések: