2023. január 19., csütörtök

Pitty



- Pitty - mondta valami az autóban. 
- Pitty-pitty. Pitty. 

Aztán csönd volt.

Majd “pitty” és idegesen “pitty pitty pitty pitty”. 

Én hasonló idegességgel néztem a műszerfalat. Nem mondott semmit. Azaz de. Azt, hogy pitty. 

Itt vezettem a műszerfallal, ami azt mondja pitty. Jobb, mint a lovagok, akik azt mondják “ni”. 

De semmi üzenet (még az illusztrációként betett fotó sem). Csak az, hogy pitty. 

Rutinos felhasználóként leállítottam az autót és újraindítottam. 

Pitty. 

Pitty. Pitty. 

Pitty-pitty. Pitty. 

Nem volt hibaüzenet, piros lámpa, semmi. Csak pitty. 

Ekkor kigyulldt agyamban a villanykörte és azt mondta, pitty!

Akkor pittyeg így az autó, amikor megérintem az érintőképernyőt. 

Letöröltem a képernyőről egy kósza kutyaszőrt és az autó többet nem mondta, hogy pitty…


Nincsenek megjegyzések: