2011. július 17., vasárnap

Rácsodálkozás

Vaci St

Nyári vasárnap délután volt.
Az ôslakosok jórészt nyaralni mentek.
Én nyaralni jöttem.
Izzottak az utcák.
Sütött a nap.

Beültem egy kávézóba. Pihentem.

Volt még egy órám a találkozóig.

Rendeltem. Mosolyogva hozták ki. Amikor látták a kezemben levô ketyerét, szóltak, hogy van wifi.

Caffe Alibi

Ittam egy tejeskávét.
Ettem egy szendvicset.
Felnéztem, hogy fizessek. Egybôl ott termett valaki az asztalnál. Utána hozta a számlát. Mosolygott.

Caffe Alibi


Salt Lake Cityben is így lett volna, csak ott nincs ennyi kávézó. Sétálóutca. Ekkora város. Meleg az van, de az szárazabb.

DSCF4568

6 megjegyzés:

Jó Sir Robin a bátor írta...

hová ültél be? :)

ribizlifozelek írta...

Az Alibibe az Egyetem teren.

zsi írta...

Nekünk is ez volt az egyik kellemes meglepetésünk, hogy sokkal többet mosolyognak a kiszolgálók, az ügyfélszolgálatosok, és kifejezetten segítőkészek, de a sarki boltban a nénik nem változtak... :)

Phoebe írta...

ez a hely olyan, mint az eletkepekban a kavezo.

ribizlifozelek írta...

Nem ismerem az Eletkepeket :(
De akar lehet ugyanaz is.

ribizlifozelek írta...

Zsi, igen, igen!

Sajnos meg nem tokeletes, de egyre jobb.