2013. február 18., hétfő

Párologtató

Humidifier

- 33% páratartalom - olvastam a mûszert.
- Isten hozott Utahban - tettem hozzá gondolatban és újra beüzemeltem a párologtatókat.

Az elsô nap két párologtatóval sikerült szubtrópusi 40%-os páratartalmat varázsolni a lakásba.

Ekkor jött meg a postán V ajándéka, a harmadik párologtató.

Már hárman eregetik folyamatosan a levegôbe a vizet. Az egyik 7 literes, a másik 5 és a harmadik 3. Ez utóbbit naponta kétszer töltjük újra.

Napi 18 liter, havi 540 liter vizet eresztünk bele a levegôbe. Ezzel sikerült elérni, hogy a páratartalom hihetetlen 46%-os legyen.

Utah - egy valóban száraz állam.

8 megjegyzés:

Ziebi írta...

Mi ezt múltkor csuromvizes törölköző szárításával értük el. Az egyik szobában. Bibiii :)

Christine írta...

Hmm. Ha kell én szivesen kölcsönadom az itteni páratartalom felét. A maradék is bőven sokkk. :-))

GlobalGrover írta...

de jo lenne ha tudnek innen nektek kuldeni... itt para tultenges van ugyanis.

Romesz írta...

12% a para a lakasban. :(

Jolvanfiam írta...

Valoszinuleg volt ra oka, hogy nem csuromvizes torolkozovel parologtatott. Rossz lehet az alacsony paratartalom!

Ziebi írta...

Valósszínűleg volt rá okom hogy odaraktama szmájlit a mondat végére. :)
Mi is pont ugyanannyira szívunk vele mint ők. :)

Unknown írta...

Ránk is számithatsz, innen is passzolunk pár százalékot! Nekünk nem fog hiányozni!

Itt meg olyan gépek a kelendők, amik összegyüjtik a feles párát a helyiségekből.

ribizlifozelek írta...

Tényleg cserélni kellene a pára felét a nedves helyen élőkkel és pont jó lenne.

Romesz, akkor egy szót se szóltam.