2015. augusztus 20., csütörtök

Autópályázás Koszovóba és vissza



Ezt én rontottam el. Úgy emlékeztem, Koszovóba elég a személyi. Nem elég, csipes (vulgó chip-es) személyi kell hozzá. 

Úgyhogy fordulhattunk vissza Albániába és végigautózhattunk még egyszer a világ legabszurdabb autópályaján, az éledezô albán imperializmus (hehe) szimbólumán. 

Albániában az észak-déli tengely nincs tökéletes állapotban. Van, ahol tökéletlen autópálya körforgalmakkal, van, ahol lépésben járható kétsávos út. 

Erre hitetetlenül nehéz, hegyes terepen építenek egy fantasztikus autópályát kelet-nyugati irányba Koszovóba, ahova szinte nem is megy senki. 

- Gyönyörû ez az autópálya - mondtam és nem gondoltam volna, hogy kétszer is látni fogom egy nap. 

- Ennyire azért nem szép - vigyorgott
V, miután kitettek minket Koszovóból. 

- Hova menjünk?

- Nézzük meg azt, amit két éve kihagytunk Montenegróból?

- Nézzük!

- De elötte álljunk meg Skodrában!

- Álljunk!

Nincsenek megjegyzések: