2015. augusztus 9., vasárnap

Rohanás a villamos után

Historic Tram

Nagyjából húsz éve nem futottam villamos után. 

Most, 38 fokban megláttam a Villamost a Parlament mellett és miután ùgy döntöttem, hogy nem halucináció, futottam, mint egy nyúl. 

A villamos csengetett picit és megvárt. 

- Felszállhatok erre a csodára? - kérdeztem. 

- Ha rászán 500 ft-ot - felelte a kalauz. 

Rászántam. 

Kaltam egy spéci vonaljegyet, amire az volt rányomtatva, hogy 500 és a kalauz ki is lyukasztotta jegyet. 

Ekkor már a vezetô mögött ugrátam:

- Én is nyomhatom a csengôt?

- Tessék csak!

Csengettem picit és nem álmomban. 

Suhant az 1908-as villamos a Dunaparton, csengetett, döcögött és a légkondi se hiányzott. 

Az emberek megfordutak a villamos után, de nem mertek felszállni rá. 

Ez gyonyörû! - lelkendezgem és még egyet csengettem. 

Nincsenek megjegyzések: