2019. május 20., hétfő

A királynô - Moqui Queen


Hog Springs

A magas sziklagalak összezáródtak. A North Wash összeszûkült és mi ott álltunk egy sziklaalkóv mellett.

Hog Springs

Onnan nézett le ránk a királynô.

A patak vidáman csörgedezett. Más hangot nem is nagyon lehetett hallani.

A North Wash egy évezredes, természetes útvonal a Colorado fele. Mi is erre mentünk most és megálltunk, hogy tiszeletünket tegyük őfelségénél és pihenjünk Hog Springsnél.

Moqui Queen

Úgy bámultam a királynőt, hogy nem is figyeltem arra, hova lépek, úgyhogy amikor Yoda rántott rajtam, hogy menjünk már, fenéken csúsztam a patak fele ès egy kis felesleges bőrt ott is hagytam.

A királynő mindezt nyugodtan nézte.

Moqui Queen

Van, aki azt mondja, nem is királynő, de szerintem igen; annyira tiszteltek, hogy felfestettek a kanyon falara, hogy megállítsa az idegeneket és védje a népét. Ezt mind én találtam ki, de meg vagyok róla győződve, hogy ez így van.

Az viszont tény, hogy a királynő koronaja tengeri kagylóból van. Gazdag lehetett. Talán az erre járó kereskedők adóztak neki kagylóban.

A kutyája meg kockaalakú, annyi falatkát kapott és látni, mennyire szeretik egymást.

Van olyan régész, aki az állatot pulykának látja, de ki festené fel a kedvenc pulykáját? És a kutyát? Na ugye!

Moqui Queen

Nincsenek megjegyzések: