2012. november 17., szombat

iPhone kesztyû

iPhone Gloves

A blogbejegyzések többségét telefonon írjuk Yodával séta közben.

Ilyenkor olvassuk el a napisajtó nagyját is. Yoda a fákon, én a telefonon.

Most, hogy hül az idô, egyre nehezebb pötyögni. Pár perc írás után kezdenek letöredezni az ujjaim.

Kesztyûben nem lehet újságot olvasni és görgetni. Próbáltam minden egyes alkalommal a lapozáshoz lehúzni a kesztyűt, aztán visszetenni, de az kicsit monoton volt.



Így Yodával egyetértésben vettem egy telefon-kesztyűt. Ennek az ujjbegye érintőképernyő-kompatibilis. És működik. Írni lassabban lehet, mert még nem szoktam meg a virsliujjakat a képernyőn, de olvasni és lapozgatni nagyon lehet vele.

Yoda szerint is remek találmány, amikor olvasok séta közben megengedőtt vagyok a macskákkal. Azaz a Mester megijesztheti az elbambult macskákat.

Cat

Nincsenek megjegyzések: