2013. április 6., szombat

E-baj

High tech modem

Váltottunk internetszolgáltatót. Az új net gyorsabb.
A szuperhiper satöbbi modem viszont havi hét dollárba kerül. Smucig Ribizli azonnal elkezdett egy ugyanolyan modemet keresni a neten és hamarosan vadul licitált egy modemre az e-bay-on.

Ribizli egy százassal megnyerte a licitet, hátradôlt és várta a modemet és a pillanatot, amikor A modem meg nem jött

Eltelt egy hét. Kettô. Ribizli elunta ês írt a modem küldôjének.
- Hogy ityeg a fityeg?
Sehogy. Nem volt válasz.
Ribizli írt az e-bay-nek: nem ityeg a fityeg!
Az e-bay írt az eladónak, az eladó Ribizlinek:
- Én feladtam! - ilyenkor az eladónak és a vevônek egy hete van lerendezni a problémát.
- Én feladtam! - írta az eladó, de a postai csomagkövetô rendszer nem látta a csomagot. Nem is követte. Úgyhogy Ribizlin volt a sor: feladtam.
Írtam az e-baynek, hogy kérem vissza a pênzt.
Visszakaptam.
Most modemet keresek.

2 megjegyzés:

Romesz írta...

Milyen szinu kell?

Unknown írta...

No, ott is vannak ilyenek? Nálunk az e-bay most azzal könnyitette meg a hirdetések feladását, hogy lassan már lehetetlen feladni a hirdetést. :)