2013. április 10., szerda

Szemes leves

Yum

- Ezt te komolyan gondolod?
- Igen - jelentettem ki magabiztosan és megmarkoltam a kést.
Szivemet jeges félelem szorította össze: mit találok a vágás után?

Határozottan fogtam marokra a kést. A legélesebb pengét választottam ki.

- Szerinted mi lesz?
- Ha nem vágunk bele, nem tudjuk meg.
Azért aggódtam, de optimistának mutattam magam.

- Biztos, hogy nem szemgolyók - nyugtatgattam magunk.

A Yum-Yumban az ember sose tudja, mit rendel...

Óvatosan megbökdöstem a kés hegyével. Nem mozgott.

Aztán vágtam.

Nem szemgolyók voltak, bár lehettek volna akár azok is. Pont úgy néztek ki. Állaguk is olyan volt, aminek a szemgolyót elképzeljük.

A szâmba vettem egyet:

- Rizstészta.

Megkostoltuk a lét.

Döbbenetesen édes volt.

- Talán mégiscsak kár, hogy nem szemgolyók.







Eye? Ball soup

Nincsenek megjegyzések: