2012. szeptember 8., szombat

Intermezzo - Segesvár

Schäßburg

- Érdekes - mondta V. Azt hittem a reggelire gondol. Lehetett választani rántotta, ökörszem, sonkás tojás és tojásos sonka között.

- Hogy ne kelljen látnia a sok tojást, V elbújt a telefonjában és valamit olvasott.

- Igen? - kérdeztem.

Schäßburg

- Ez egy szász város - mondta V. Teljesen igaza volt, alaposan megtanulta a történelmi leckét. Segesvárnál szászabb város kevés van Erdélyben. Látványosabb pedig szerintem nincs.

Bólintottam.

- Az.

Csak mert itt egy szó sincs szászokról... - mondta V.

Mert minden hülyeséget összeolvasol a neten - feleltem - Milyen lehetetlen oldalt találtál már megint?

Segesvár önkormányzatának oldalát.

Schäßburg



Forrás:
http://www.sighisoara.org.ro/portal/portal.nsf/AllByUNID/000035EA?OpenDocument

2 megjegyzés:

Anna írta...

Sajnos ez jellemző Romaniara, jobb szeretik a múltról nem beszélni, mégha az láthatóan szól is hozzánk!

Boston2 írta...

Ökörszem????