2010. szeptember 27., hétfő

A Kindle újraindítása


kindle
Originally uploaded by ribizlifozelek

A Kindle egyszercsak elkezdte leszívni az akkut. Kikapcsolva, kikapcsolt 3G-vel is merült és pár nap alatt tejesen üres lett az akkumulátora.

Kikapcsoltam a 3G.
Visszakapcsoltam a 3G-t.

Merült.

Valamiért a legtöbb készüléket sokszor meg lehet javítani egy teljes újraindítással.

A Kindle 1 hátoldalán volt egy kis lyuk, oda kellett bedugni egy ceruzahegyet, az indította újra. Le is kaptam a Kindléről a borítót és már döftem volna a ceruzával - de nem volt hova.

A fórumokat olvasva megtudtam, a bekapcsoló gombot kell húsz másodpercig elhúzva tartani és akkor újraindul.

Újraindult.

Működött.

Nem lehetne a magyar politikai életet megjavítani egy hardresettel?

2 megjegyzés:

NP írta...

bárcsak ilyen egyszerű volna!

ribizlifozelek írta...

A Kindlen az :)