2010. szeptember 24., péntek

A fülbemászó - Motorola H790


bluetooth speaker and charger
Originally uploaded by ribizlifozelek

A fülbemászót ajándékba kaptam.
A fülbemászó egy Motorola H790.

Azt hiszem, a hasonló ketyeréket magyarul headset néven ismerik. Valószínűleg pár év múlva elterjed rá valami frappáns magyar név. Addig én fülbemászónak fogom hívni.

A ketyere kicsi és beszél. Elmondja, mi baja, mi a bánata: éhes, csatlakozott, nem csatlakozott, jóllakott.
A hangszoró intimen belesimul a fülembe.
Egy mozdulattal fel lehet venni.

A bluetooth pillanatok alatt ráharap a telefonra és felismeri. A "párosítás" egyszerű, csak egy gombnyomás a fülbemászón és két tappintás a telefonon (a bluetooth bekapcsolása és a fülbemászó okézása).

Egy bajom van vele: adtak hozzá egy hálózati töltőt. De igazán lehetett volna a csomagban egy USB-töltő, elvégre a fülbemászóba egy mikrousb-t kell bedugni. De egy autóstöltö se lett volna rossz. Tudom, vegyük meg kiegészítőnek. (Megnézem, a röfiről tudjuk-e tölteni. Azt hiszem, igen.

A fülbemászó egyébként tökéletes. Utahban lehet vezetés közben mobilozni, de én béna vagyok és nem tudok egyszerre telefont tartani és kormányt tekerni.

A világ televan tehetséges szuperemberekkel, akik tudnak, de én nem tartozom közéjük.

Eddig ha hívtak, félreálltam vagy hagytam csöngeni a telefont.

Ezentúl muszáj lesz felvenni.

Bluetooth headset

2 megjegyzés:

Phoebe írta...

Ribizli, most kicsit off leszek.tudnal szolni ziebinek, hogy allitsa mar a kommentboxat ugy, ahogy a tied van?Hogy legyen nev/url cim resz is.Nem tudok kommentelni az uj blogjan.Koszi

ribizlifozelek írta...

Szoltam :)