2010. szeptember 23., csütörtök

A Delta levele


Desperate situation: cross the bridge or fly
Originally uploaded by ribizlifozelek

- MRRRRRRR!

- MRORRRRR! - mondta a Mester. Ebből tudtam, hogy jön a postás.

A postás csak egy levelet hozott a Deltától. Csodálkoztam. Nem szoktam a Deltával levelezni.

Kibontottam a levelet.

A Delta elnézést kért azért, hogy amikor jöttem, lerohadt a repülőgép és a szerelők sietve próbáltak rajta sikertelenül elvégezni egy olajcserét.

Jól esett a levél.
Persze egy ingyenjegynek jobban örültem volna.
Vagy annak, ha hamarabb megérkezünk.

3 megjegyzés:

Marcsi írta...

azert tenyleg jol esik az embernek egy ilyen level,

..

azert egy jegy valoban jobban esne...
:))

Ypszi írta...

Lehet hogy volt benne ingyenjegy, csak nyári gyakorlaton a magyar postánál "tanult" pár hónapot a kézbesítő :))))

Najó, de azért mégiscsak, szerintem ez tök jó, kinn valszeg ez természetes, de nekünk ez még mindig csodaszámba megy, az ilyen apró dolgok :)

ribizlifozelek írta...

Ugy kell nezni, hogy egy eletet kaptam toluk :)

Mindenesetre tenyleg jol esett a level.