2010. szeptember 7., kedd

Yoda ebédel


Renaissance Restaurant
Originally uploaded by ribizlifozelek

Szeretem a visegrádi Renaissance éttermet.

Szép az épület.

Remek a kiszolgálás.

Jó az étel.

Évekig rendszeres vendég voltam és, ha reprezentálni kellett, vendégeinket is ide hoztam.

Tudom, turista-hely. Sok turista jár ide.
Visegádon azonban én is turista vagyok. Vendégeim pedig méginkább azok voltak. Hova menjek? Hát egy turistahelyre, ami jó.

Renaissance Restaurant

Egyszerű, földhözragadt lény vagyok.
Elismerem, sok embernek szüksége van a haute cuisine-ra. Rengetegen értékelik. Én is.

De én bevallom, atavisztikus ösztönlény vagyok. A konyhaművészet kifinomult szentélyeiben -egykor gyakori látogatásaim ellenére- kicsit kényelmetlenül érzem magam.

Ősemberi hajlamaim a népi ételek fele vonzanak. Hozzanak nekem egy tartalmas tárkonyos vadragulevest, egy porhanyos és egyáltalán nem száraz pulykacombot, sült oldalast, vörösboros párolt káposztát és egy gesztenyepürés erde gyümölcsös desszertet és boldog vagyok.

Főleg, mert a Mestert is beengedték.
Ott ült a lábunknál és velünk ebédelt.

Tökéletes étkezés volt.

3 megjegyzés:

Pyry írta...

Erre a menüre én is beneveznék. GESZTENYEPÜRÉSTÜL :)

Csilla írta...

Ó, te jó ég, hogy merted ezt leirni? Az ember csak nyeldekel közben! :))) És ez a hely gyönyörü, kár, hogy messze van még akkor is, ha véletlenül eltévedünk Magyarországra.

Milyen jó, hogy már Mo-on is vannak ilyen helyek. Mi Szolnokon voltunk egy nagyszerü helyen, ottani ismerősökkel mentünk. MOndták, hogy visszük a kutyit, persze nem volt gond, mire mentünk még tányért is szereztek, akkor öntötték a friss vizet a szőrmóknak a tányérba, mikor mentünk. Nagyon örültünk neki, hogy ilyet is látni már.

ribizlifozelek írta...

Pyry :)

Csilla, jovore lehet, elkerem a szolnoki hely cimet.