2011. június 25., szombat

Intermezzo - párbeszéd a boltban

Enormous Shop of Horrors

Eladó, ötvenes szaki, olyan texasi kiejtéssel, hogy BBQ-t lehetne sütni vele.
Vevô, fiatal, kicsit tanácstalan.

- Ez egy jó, megbízható készülék. Több évtizedet kiszolgál.

- Egy csomó negatív véleményt írtak róla....

- Ugyan, azok vevôk, nem értenek azok hozzá!

3 megjegyzés:

Jó Sir Robin a bátor írta...

milyen az a texasi kiejtés? :)

Jó Sir Robin a bátor írta...

ilyen?
http://www.youtube.com/watch?v=gcoJyvxlbCI

Boston2 írta...

Már rájöttem, a vevői visszajelzések néha tényleg semmit nem érnek.
Mikor bankot kerestem, az összes bankról lehetett olvasni nagyon negatív és nagyon pozitív véleményt is.
Ugyanarról, ugyanakkor. Mert mindenkinél máshol van a szint és az elvárás.
Műszaki cikkek vásárlása előtt mindig megnézem a visszajelzéseket, de már ez se visz messzire.
Van, aki teljesen elégedett, de mégse ad maximális pontot, mert van jobb is.
Van, aki alapvetően nem elégedetlen, de mégis 5 pontból kettőt ad, mert nem egészen ilyet képzelt el - csak éppen az nem a termék hibája, hanem az elképzelésé...
Elképesztőnek találom az olyan visszajelzéseket, melyek sokszor jól láthatóan hanyagság vagy a termék kezelésének hiányos ismerete miatti problémát akasztanak a gyártó nyakába és leminősítik - mennyi ilyen van!
Sok a fikázó troll is, akinek semmi se jó, csak meg akarja mondani a tutit.
Igazából elég nagy ráhagyással kell ezeket a visszajelzéseket kezelni.
Legutóbb wifi router vásárlásnál például úgy voltam, aminek nem volt több száz visszajelzése, azzal nem is foglalkoztam.
A Netgear azért esett ki, mert pár hónap után csak pénzért supportálnak.
Aminek 25% alatt az 5-ből 1 vagy 2 pontos értékelések száma, azzal nem foglalkoztam, a maradékon eltöprengtem, végül vettem egyet, ami eddig jó, bár a konfigurálása nehezebb volt a vártnál.
Amúgy én is lelkiismeretsen szoktam írni a visszajelzéseket.