2010. július 17., szombat

Picur idomít

Picur

Hármasban vagyunk Picurral és Yodával. A két eb már a második nap megkezdte idomításomat.

Picur meglebegtette füleit.

- Mi van Picur?

Picur rámnézett. A forróságban a terasz fémkorlátja lassan olvadozott. A kerámialapok még állták a meleget, de már közel álltak ahhoz, hogy rosszul felrakott hővédőpajzsként megadják magukat.

Picur felállt és elindult a garázs fele.

- Be akarsz menni? - tártam ki az ajtót. Picur eltünt a garázs leghűvösebb sarkában.

Visszamentem szoba hűsébe ribizlit válogatni.
Fél óra múlva vakkantást hallottam.

Lecaplattam a garázsba. Picur az ajtónál állt. Megcsóválta a farkát. Kitártam az ajtót, Picur pedig kirohant és kerek másfél percig ugatta a postást, majd megfordult és visszamasírozott a garázsba.

- Becsukhatod az ajtót - nézett rám, majd összegombölyödött a sarokban.

2 megjegyzés:

Pyry írta...

Szerintem Yodától tanulta. :)

ribizlifozelek írta...

Yoda jó tanítómester.