2010. október 15., péntek

Fauna Las Vegasban

American Venice

Las Vegas megdöbbentő hely.
Nem természestes.
Természetellenes.

Vízpazarló, grandiózus, giccses álom a sivatagban. Egy olyan helyen, ahol csak kiszáradóban levő kaktuszoknak lenne szabad létezniük.
Minden, ami Las Vegasban van, máshonnan kerül ide.
Egyetlen egy termelő ipar van itt: a pénzgyár. Las Vegas egy óriási pénzgyár. (Avagy nyerőautomata.)

Több óra után jöttünk rá, mi hiányzik nekünk a híres las vegasi központból.
Az egyetlen láthatóan itt élő állatfaj a homo sapiens.
Semmi más.

Nem szálltak legyek szemetesek mellett. Nem döngicséltek legyek a virágok körül. Nem voltak hangyák és bogarak.

Las Vegas Bld

A szállodák körüli tavakban nem lubickoltak halak, még rovarok sem fuldokoltak a vízben.
Velence másolata majdnem tökéletes lett - csak galambból volt elkeserítően kevés.

Egyetlen egy állatot sem láttunk egész idő alatt. Egyet sem. Még egy magányos keselyű sem repült át az égen.

Persze majdnem biztos vagyok benne, hogy a csatornákban patkányok laknak és egyes szállodákban meg svábbogarak buliznak - de annyira ők nem hiányoztak.

Las Vegas

3 megjegyzés:

Pyry írta...

Nekem ennyi elég is volt Las Vegasból. Túl sok ott az ember.

Marcsi írta...

Haha, azert mert osszes hulye galamb itt lakik a hazunknal:)
Azert vannak itt allatok, mult heten is lefujtam egy fekete ozvegyet az udvaron, ezzel a dragasagos imadkozosaskamnak is megpecseteltem a sorsat es tegnap kiteritett szarnyakkal talaltam az ajto mellett :( Egesz nyaron itt lakott a viragosladaban, erre most muszaj volt lemasznia a foldre... :(
viszont van 3 visszajaro kolibrink, egy sasunk, ami neha eluldozi a galambokat, egyszer egy chipmunk is betevedt az udvarra.
Es persze a hulye legyek is betalalnak a hazba, ha nyivatartom az ajtot :)
A strip masvilag. Hadd nem ragozzam. Lassan egy eve nem jartunk arra. Pont a napokban gondoltam ra, hogy a bellagio show-jat mar megneznem... De a csaladbol valaki tomegiszonyos, szoval meg varnom kell ;) Es az nem az Oszi...

NP írta...

Nahát?! Egészen mást gondoltam volna róla, h az ott móka, s kacagás.