2010. október 31., vasárnap

Halloween recept

Pumpkin man

Halloweenkor az utcákat ellepték a kakaóscsiga frizurás Leia hercegnők, Darth Vaderek, birodalmi rohamosztagosok, zombik, boszorkányok, herecegnők, hercegek, békák, királyfik és varázslók. Meg a tökök. Szinte minden ház előtt halloween díszeket láttunk. Tököket. Rengeteg tököt. Tavaly mi is faragtunk töklámpást.

Idén elegünk volt a tökökből: elővettem a legnagyobb kést, amit találtam. Fogtam a tököt és belevágtam a nagykést. Egyenlő darabokra vágtam a tököt. A magokat félretettem, hogy majd tökmagot csináljak belőle.

A kockákra darabolt tököt megborsoztam, megsóztam. Egy részét paprikáztam, másik részét cayenborsoztam. Aztán 400 F fokra 45 percre betettem a sütőbe. Ezzel teljessé vált a halloween horror.

Dismembered Pumpkin

2 megjegyzés:

NP írta...

Imádom a sütőtököt több formájában is, ez nagyon jól néz ki!

Phoebe írta...

en soha nem talalok semmi ehetot a tokbe, szo szerint tok ures, az a keves kis husa, nos azt lusta vagyok lefaragni az oldalarol.