2010. október 26., kedd

Megint tévé

Television

Jimmy John Liautaud a középiskolában pocsékul tanult. Na jó, volt egy ember, aki rosszabbul tanult nála az évfolyamon. Jimmy valahogy befelyezte az iskolát. Eredményei láttán apja választási lehetőséget kínált fiának: vagy belép a hadseregbe, vagy megpróbál valamit kezdeni magával.

Iowában amúgy se lehet sok egyebet csinálni.

Minnesota

Jimmy megpróbált kezdeni valamit magával: vállalkozásba fogott. Apja bízott benne:
- Fiam, a hadsereg megvár...

Azért kölcsönadott egy kis pénzt a gyereknek.
Jimmy ebből a huszonötezer dollárból nyitott egy szendvicsüzletet. Az üzlet virágik. A szendvicseket helyben is el lehet fogyasztani, de futárral ki is lehet szállítatni. Ma több, mint ezer Jimmy Jones található az Egyesült Államokban.

A hálózat fura reklámjairól is híres.
Az egyiket ma este hallottam. Épp egy darab sajtot próbáltam ledöfni a konyhában, amikor a CBS-en adásba került egy Jimmy John's reklám. Mint megtudtam, ez a reklám majdnem öt éves, de időnként ma is leadják. Hallatán eltévesztettem a villámmal a sajtot.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is megyek hozzájuk szendvics-kihordónak.