2010. október 8., péntek

A tudathasadásos Yoda


Yoda on the trail
Originally uploaded by ribizlifozelek

Lassan sétáltunk le a hegyről.
Kellemes, meleg idő volt. Sütött a nap.

A törpetölgyek még adtak egy kis árnyékot. Nem sokat, mert annak ellenére, hogy tölgyek, törpék. (Quercus gambelii névre hallgató miniatűr tölgyeket elvileg magyarul Gamber tölgynek hívják, de nekem a törpetölgy szó jobban tetszik.)

Ahogy sétáltunk, feltűnt, hogy Yoda nagyon keres valamit a tölgyek között. Idővel rájöttem, mit keres: makkot.

- Nem vagy te disznó, hogy makkot egyél - szóltam rá.

Nem törődött velem. Úgy tett, mintha ő lenne a csak makkon élő híres spanyol feketelábú disznó. Csak kereste a makkot.

- Nem vagyok én kondás, hogy terelgesselek - förmedtem a Mesterre - de ő csak túrkálta az avart.

- Yoda, te kutya vagy... Néha disznó is vagy, de nem úgy. Köpöd ki szépen azt a makkot?

Kiköpte.

Megnyugodva sétáltunk haza.

4 megjegyzés:

Csilla írta...

Na látod? Milyen jó kutyi! Biztos jó volt rosszalkodni, turkálni. Taszi is szokott ilyet csinálni, mindig egy rosszalkodó gyerek jut olyankor eszembe róla. És látszik, hogy jól esik neki, hát hagyom, otthon jön a kefe meg a törölköző.

Ziebi írta...

A makk a mókusoknak lett volna csalinak.. :)

ribizlifozelek írta...

Azt hiszem, itt az ideje kimosni a Mestert... :)

aGinger írta...

Annyira szeretem olvasni ezeket a szösszeneteket...persze minden mást is, de a Mester a csúcs! :)