2011. augusztus 16., kedd

Intermezzo - Yoda megint kakál

Yoda

- Végre egy úriember - az idôs hölgy elismerôen bólintott, látszott, a szemében egy szinten vqgyok ifjúsága nyalka huszárkapitányaival.

Büszkén kihúztam magam és legszívesebben összecsaptam volna csizmasarkam, de szandálban ez meglehetôsen nehéz lett volna.

Boldog voltam, úriemberré lettem egy apró gesztus miatt - de hát ettôl úriember az úriember, nemcsak attól, hogy párbajra hívja ki a többi úriembert.

Elégedetten bólogattam és kidobtam a kutyakakát tartalmazó zacskót, Yoda pedig a szokásosnál is peckesebben kezdett el járni.

3 megjegyzés:

Jó Sir Robin a bátor írta...

a Mester heverni is nagyon peckesen tud.

Unknown írta...

Micsoda élményeitek vannak nektek! :)))

ribizlifozelek írta...

Sir Robin, ugye?

Csilla, az elet csupa kaland.