2011. augusztus 26., péntek

Intermezzo - Válságtünet

Hotel Stadion

M rutinos kelet-európai utazó. Munka miatt jött pár napra Budapestre. Felhívott és ittunk egy kávét.

Kávé után elmentünk szállodájába. A Hotel Arena nevû borzhalomban lakik. Az Arénát pár évvel ezelôttig Stadionnak hívták és háromcsillagos szálloda volt. A felújításoknak köszönjetôen egy jó háromcsillagosnak.

Annyira jó háromcsillagos lett, hogy a vezetôség négycsillagosat csinált belôle. Így az immár Arena névre hallgató szállóból egy rossz négycsillagos hotel lett.

M ott állt a recepción és nézett. Mint aki nem ért valamit.

- Gyere, hátha jobban boldogulsz magyarul, mint én angolul! Szeretnék egy tekercs WC-papírt.

A recepciós lányka zavartan kacarászott.

- Elfogyott a papír - kuncogta. Csodálkoztam, M pont ezért jött ide.

- Mármint a házban - magyarázta - Az egész hotelben nincs WC-papír.

Felnéztem a felettem levô tizenvalahány emeletes betonmonstrumra.

- Az egész szállodában nincs papír? - pirulás:

- Nincs - felelte a lányka. Kínomban már én is röhögtem.

- Nem tudom, hogy történhetett, de felhívom a managert.

Szerintem a szomszédos Tescóba kellett volna valakit szalajtani vagy kifosztani egy üres szobát.

A manager talpraesett ember volt és ugyanezt javasolta.

- Shit - nyögte ki M, mire magához tért a nevetôgörcsbôl.




3 megjegyzés:

GlobalGrover írta...

Jo sztori de gondolom ha gyorsan kell a papir akkor nem ennyire vicces...

Egyebkent egyszer (1993-ban) en is szalltam meg az akkori Stadion Hotel-ban angol vendegekkel... szerencsere csak egy vagy ket ejszakara... jo kis kommunista hotel (volt, legalabbis akkor).

Phoebe írta...

szeeeeegyen...

ribizlifozelek írta...

GlobalGrover, azota javult.

Phoebe, inkabb tragikomikus.