2011. augusztus 15., hétfő

Világváros I - Térzene

Kiskörút

Egy település nem attól lesz világváros, hogy sokan laknak benne. Ahhoz, hogy valami világváros legyen, kell egy kis plusz. Valami nehezen megfogható extra, amit általában nehéz beírni a turistakatalógusokba.

A világvárosi léthez szerintem hozzátartozik a térzene és az utcazenészek.

A kiskörúton sétáltam pár napja, amikor csôdületet láttam a másik oldalon. A Csarnokba igyekeztem, de jó városi aszfaltpatkánykènt nem akartam kihagyni valami érdekeset. Odamentem.

Utcazenészek játszottak. Miután hosszú perceken át hallgattam ôket és honoráltam, hogy aznapra felvidítottak, megkérdeztem a nevüket: Les Caravenes Serail. A francia banda több napon át játszott a Fôvám téren és nekem volt szerencsém többször is meghallgatni ôket.

Kár, hogy ilyen zenekarok viszonylag ritkán bukkannak fel a belvárosban.

Tûrhetô minôségû felvételemet az ô engedélyükkel töltöm fel. Jó szórakozást.




3 megjegyzés:

Jó Sir Robin a bátor írta...

A fehérvári úti vásárcsarnoknál szoktak játszani a (bolíviai perui) srácok, bár nekem ez már inkább etno szinti popnak tűnik lassan, de azért meg tudnak idézni ügyesen egy szálló kondor keselyűt.

ezt ismered? :)
http://youtu.be/Us-TVg40ExM

Jó Sir Robin a bátor írta...

marha jól nyomják :)

ribizlifozelek írta...

Sir Robin, igen, ismerem.
Egyetertek, nagyon jok.