2011. augusztus 18., csütörtök

Gödörben

Ferencváros

- Megbüntette az ellenőr, amikor defektet kapott a kátyuban?

- Izé, nem.

- Akkor nem minket kell hívjon - megkönnyebbültem. Nekem nagyon bejött a BKV-s hölgy humora. Lehet, más telefonon keresztül megpróbálta volna átharapni a torkát, de én egy jóízűt kacagtam, majd leírtam az általa mondott telefonszámot és kedvdsen elköszöntünk egymástól.

Hogy-hogy nem büntetett meg a kátyúban az ellenőr? Úgy, hogy a kátyúban nem rejtőzött ellenőr, csak éles kavicsok. Én meg belementem a Könyves - Üllői kereszteződésében a villamossíneken levő kicsi gödörbe. Kis autó, kis kerék, kis gödör, nagy defekt.

Álló helyzetből indulva trafáltam el a gödröt. Lassan mentem - kis autó, kis gyorsulás -, de a csattanás nagy volt. Valahogy átlavíroztam a négysávnyi forgalmon. Kerékcsere. Fotózás. Lőttem pár képet a gödörről, majd a százhalombattai halomsírok helyett kutatni és telefonozni kezdtem.

Hamarosan megtudtam, ha a kátyú villamossínen van, akkor az a BKV sara, azaz kátyúja. Hívtam a BKV-t, azon a számon, amit jónak gondoltam. Ott kérdezték, volt-e kaller a síneken. Megnyugtattam a hölgyet, hogy nem volt. A feldühödött csőcselék nem kötözött senkit a sínekhez.

A következő számon egy udvarias hölggyel beszéltem, akinek alaposan el kellett mondtani a kátyu helyét. Ez követően tömőmunkások kommandóját küldte a helyszínre. Egyébként segíteni csak annyiban tudott, hogy adott egy telefonszámot. Ezen a telefonszámon végre tudtak valamit mondani: adtak még egy telefonszámot, ami már a BKV biztosítójáé, a Generalié volt. Emellett bediktálták a BKV kötvényszámát, amit utána én bediktáltam a biztosítós hölgynek. Egy óra alatt sikerült kárbejelenteni. Már csak a kereket kellett megcsináktatni.

Remélem, fizetni is fognak...

3 megjegyzés:

Orsi (globalgrover) írta...

reszvetem :-(

egyebkent itt Houston-ban is olyan katyuk vannak hogy en ilyet meg nem lattam. a jobbszelso savban nem ajanlatos kozlekedni max ha kanyarodsz. remelem meguszom defekt nelkul.

Boston2 írta...

Hmm.
Ezen az alapon úgy látszik perelhettem volna a BKV-t a János-kórháznál a bicikliutat keresztező villamossín melletti széttöredezett peremért, amin elestem és 8 hónapon túl gyógyuló vállficamot szereztem?
Egyébként itt West Roxbury-ben is a céghez vezető úton annyit mélyültek a kátyúk 2 hét alatt, hogy ha egy olyanba belemegyek a bringával, tuti a bukás és a kerékcsere...

ribizlifozelek írta...

Orsi, Neked nagyobb a kereked ;)

Boston2, szerintem igen. A bkv felel a villamossinekert.