2012. április 1., vasárnap

Április elsejei virág

Daffodil Ice Cream

- Tessék, virág!

Néztem a virágot. Sárga volt. Egyszerre hármat láttam belőle a cserépben.

Desszertre számítottam. Erre három nárcisz nézett rám.

- Nárcisz.

Daffodil Ice Cream

A három nárcisz vidáman bólogatott. Friss fekete földből nőttek ki és úgy sárgultak, mintha egy szuperkertész nevelgette volna őket.

A piros virágcserép azonban párás volt.

Párás?

Daffodil Ice Cream

Tegnap még 26 fokban (Celsius) kirándultunk. Ma havazott és ismét bekapcsoltuk a fűtést. Ennyire nem lehetett hideg a lakásban.

- És hol az édesség?

A nárciszok bólogattak.

Közelebbről is megnéztem a cserepet. A termékeny fekete föld apróra tört csokiskeksz volt. A nárciuszok egy-egy szívószálban gyökereztek, amit csokifagyi tartott szorosan. Ezért volt párás a cserép.

Azonnal kertészkedni kezdtem egy kiskanállal. A cserépben a virágok jólétéről még mézes fagyi is gondoskodott.

Így bármikor szívesen leszek április bolondja. És kertésze.

Daffodil Ice Cream

4 megjegyzés:

Parmezán írta...

Átvertél!

GlobalGrover írta...

na ezt alig lehet elhinni. a kepeken nem latszik. nagyon jo!!

Christine írta...

Ez jó lehetett. :-)

zsi írta...

Ünnepeltetek? Akármit is, de Boldogat!