2012. április 27., péntek

Text generation

Apple Mini DVI to VGA

(Megjegyzés: Ribizlifozelek kivételesen enyhén morc posztot írt. De ribizlifozeleken és az emberi hülyeségen azért jól lehet szórakozni.)

- Csipppp - szólt a beérkezô sms. Jókor jött. Ha tíz perccel késôbb csobban, akkor vésôvel kell felfeszegetnem a szemhéjamat. Így csak letettem a könyvem és megnéztem az órámat. A kiváncsiságnak vannak fokozatai.

A kísértetek épp esti ôrjáratra készültek. Éjfél volt.

- Megvan a két adapter?

A garázsszélbôl visszamaradt pár értékesebb apróságot meghirdettünk. Az egyik hirdetési oldalon telefonszámot is meg kellett adni. Na, ez volt a baj. A "csak emil" opció leszûkíti a potenciális vevôkört, például kiszûri az összes (funkcionális) analfabétát és az elmebetegek egy részét.

Ugyanakkor nekem teljesen mindegy, hogy az emilt hajnali kettôkor írja a wc-rôl. Vagy egykor a Himalájáról. Én akkor olvasom el, amikor ráérek.

Az éjjeli sms-háborúnak drasztikus módon vetettem véget. Kikapcsoltam a telefont.

Reggel elkezdôdött a parttalan sms-ek napja: (im)potenciális vevôjelöltünk súlyos ujjrángásban szenvedett és sms-be fojtotta összes bánatát. (Én csokifagyiba szoktam, kulturember vagyok, na.)

Minden kérdés újabb kérdések garmadáját vetette fel. Pár karakterben ezekre nem lehet rendesen válaszolni, így a fickó sms-fordultával újabb kérdésekben tört ki. Aztán megint. Ezt telefonon két perc alatt el lehetett volna intézni. Emilben öt perc alatt.

Hol vagyunk, milyen az adapter (oda van írva), mekkora, milyen, mennyi (oda van írva), mire való (ha nem tudod, miért kell?), hova való (ha még egy kicsit koptatod az idegeimet, megmondom!). Azért is: voltam morcos, mert ennél részletesebben nehéz leírni, mire való az adapter:

Apple Mini DVI to DVI Adapter: The Mini-DVI to DVI adapter is designed for the iMac (Intel Core Duo), MacBook, and 12-inch PowerBook G4 -- allowing you to connect to an external DVI monitor. It can also be used in combination with the Apple DVI to ADC adapter to support older Apple flat panel Studio or Cinema Displays.

Nem tudom mennyi idôvel és agysejttel késôbb elegem lett: elküldtem sms-ben az emilcímemet. Azóta várom, hogy a vevőjelölt megtanuljon írni. Az élet így sokkal nyugodtabb. 

4 megjegyzés:

Ziebi írta...

Ehhh. Csak jön majd egy normális is aki elviszi.

Pedig ezek a népek telefonálni szeretnek jobban. DE tudod mi lehet? Szerintem ingyen smsezős csomagja van :D

Névtelen írta...

Nyilvanvaloan van egy csomagja. Ettol fuggetlenul (a) irhatna emailt vagy (b) telefonalhatna.

J írta...

És Ribizlinek milyen csomagja van?

V

Boston2 írta...

Sose értettem miért akarnak a Craigslisten folyton telefonszámot...
Főleg, ha tízből kilenc, akinek írom és megadom a számot nem jelez vissza...

De valóban egy telefonálós nemzet...