2012. április 18., szerda

A garázsszél I

Eureka

- Nem fogok vonalkódokat tenni a cuccokra és nem csinálok online leltárt a telefonokra, amit összekötök a Square-rel!

- Biztos? - kérdezte Yoda.

- Biztos.

Lehetôségeimhez képest kitakarítottam a holmikat. Aztán meghúztam a laza csavarokat az asztalokon: két dohányzóasztaltól szabadulunk. Mindkettôt az elôzô tulajdonostól örököltük. Amikor megvettük a házat, becipeltük őket a garázsba és megfeletkeztünk róluk. Mindkettôt mélyen áron alul áruljuk. Csak vigyék.

Ugyanez vonatkozik a többi holmira is: egy részük az elmúlt években garázsszéleken vásárolt kacat. Másik részük apránként felhalmozódott kacat vagy az előző lakótól örökölt (itthagyott) holmi.

Nagy munkával - ami több erőfeszítést igényelt, mint a takarítás - megírtuk a hirdetéseket is:

Multi Family Garage Sale on Saturday 22 from 8:30 AM to 1:00 PM.

Furniture, household items, kitchenware, books.

List includes:

Contemporary Coffee Table w/two Drawers, one shelf and Glass Top. Size is 47.5" wide x 18.5" deep x 23" high. Item in good condition. Sold as is. Price: $15

Humidifiers in good and average condition.

Crock pot $7.

Saucepans

Books and more

You can contact me for info about the individual items or to buy them before the yard sale. Email ONLY!

Cash or credit card (via Square). No personal checks.

NO EARLY BIRDS.


A hirdetések felkerültek a Craigslistre és most várjuk a szombatot, hogy megjöjjenek az izgatott vevők, fizessenek készpénzzel, Square-rel, akármivel és vigyék a cuccot. Ha nem viszik el a cuccot, elviszik lomtalanításkor. Tiszta haszon.

5 megjegyzés:

Boston2 írta...

Korrekt. :)
Lehet, hogy be kell szereznem egy ilyen Squaer-t jövő év elejére? Költözés előtt majd elég sok mindent kell elkőtyavetyélni.

Amúgy még mindig nem tudtam megszokni, mennyire más ez a Craigslist.
Az oldal funkciói és külalakja kb. 10 évvel ezelőtt voltak úgy-ahogy naprakészek.
Bár kétségtelen, hogy egyszerű használni és nem fenyeget az a veszély, hogy valamelyik böngészővel nem fog menni jól meg ilyesmi.
De azon is még mindig meglepődök, az amerikaiak mennyire nem tudnak általában hirdetni.
Szúkszavú, semmitmondó információk gyakran, ha mégis, akkor lényegtelen részletekkel, míg a lényeget kihagyják.
És amin végképp meglepődtem, mennyire nem reagálnak, tízből kilenc nem válaszol a megkeresésre...
Nézegettem az ilyen garage sale-eket én is, de inkább olyanra mentem csak el, amit saját szememmel láttam hirdetni a környéken. Nem hiszem, hogy megéri 20-30 mérföldet autóznom egy pár dolláros cuccért, amiről nem is tudom, milyen valójában és meglesz-e még...

Christine írta...

Jó bazározást nektek szombatra és sok vevőt! :-)

GlobalGrover írta...

sok mindent adtam mar el a craigslist segitsegevel. sok sikert nektek szombaton. remelem a square is bevalik. kivancsian varom a kiarusitasrol szolo bejegyzesedet.

Unknown írta...

Itt is szokás az ilyen, hol itt, hol ott bukkan fel papirka az oszlopokon, hogy garázsbuli készülődik. De sokan mégis az éves bolhapiac alkalmával válnak meg az összegyüjtött kacatoktól. Vagy költözéskor, mint mi, ha nincs padlás! Az is jó buli volt!

Remélem nagy sikeretek lesz és el tudtok adni mindent! Várjuk a hireket, gondolom lesz dumcsi, keresgélés, kutakotás.

ribizlifozelek írta...

Mi is kiváncsian várjuk, mi lesz...