2012. április 8., vasárnap

A papírlobbi akcióban

Shredded

Vettünk pár cuccot a Home Depot nevű barkácsáruház honlapján. A Home Depot nagy. Amíg eljutunk a bejárattól az első részlegig, eltelik fél nap. Mire a megfelelő részlegekből összeszedem a cuccokat, eltelik egy másik fél nap. Ezután még fizetni is kell. A Home Depotban pedig fizetéskor falatkát se adnak Yodának.

Sokkal egyszerűbb a bolt honlapján kiválasztani az árut és kifizetni. Egy szorgos alkalmazott ekkor összeszedi a cuccot és ír nekünk egy emilt: kész a cucc! Mi elmegyünk, egyből a közönségszolgálati pulthoz és jelentkezünk:

A cuccért jöttem! - ekkor megkapjuk a cuccot.

A dolognak egy apróbb szépséghibája volt. A Home Depot emilje szerint az ő igazoló emiljüket ki kellett nyomtatni.

Kinyomtattuk. Az én hibám: egy oldal rendelés, egy oldal reklám.

A kinyomtatott papírt átadtam a fickónak.

A fickó megnézte a rendelés számát egy dossziéban, ahova a rendelések másodpéldányait fűzték le, majd megkereste a cuccot, amin azonosította a randelés számát.

Ezt a számot egy papírlapra nyomtatta ki.

Aláírtam, hogy átvettem a cuccot. Ezt a fickó három példányban kinyomtatta. Az egyiket lefűzte, a másik kettőt nekem adta, hogy biztosan tudjam, átvettem a cuccot.

Lényegében ugyanazt a papírt hétszer nyomtatták ki. Ebből igazából maximum háromra volt szükség: átvételi elismervényre, számlára és egy azonosítóra, amit rátettek a cuccra.

A Home Depotnak biztos van egy papírgyára is.

2 megjegyzés:

Boston2 írta...

Az egész simán megoldható volna egy mobilra küldött vonalkóddal is :(
De akár csak egy azonosítószámmal...

Mondjuk ugyanez van a Bed Bath & Beyond meg a Work'n'Gear emailben küldött utalványaival.

ribizlifozelek írta...

Legközelebb megpróbálok fellázadni.