2012. június 8., péntek

Megvilágosodás az állatboltban


Ultra holistic super food

Ultra holisztikus szuper étel - olvastam. Yoda inkább egy félméteres bölénylábszárra figyelt. Én a hűtőpultra.

Frozen Raw Food for Dogs

Fagyasztott nyershús.

Micsoda ötlet! Fagyaszott húst árulni kutyáknak! Zseniális.

Kutyapárizsik.

Frozen Food - for Dogs

Yodát ez hidegen hagyta, szemben a marhalábakkal.

Martha Stewart szakállvágó kutyáknak.

Martha Stuart Pet Facial Scissors

Ez volt az a pillanat, amikor átértékeltem az életemet.

Szakállvágó. Kutyáknak. Martha Stewarttól.

Felsóhajtottam. Éreztem, a megvilágosodás küszöbén állok.

Martha Stuart Pets Thinning Shears

Martha Stewart ritkítóolló kutyáknak - álltam meg a következő doboz előtt. Hogy tudtam évtizedeket leélni Martha Stewart kutyaszőrritkító olló nélkül?

Álltam és éreztem, hogy árad belém a kegyelem. Megvilágosodottan lebegtem pár méterrel a padló felett és extázisban válogattam a kincsek között.

Yoda coat hates

- Ezeket mind nem vesszük meg! - összegeztük, majd segítettünk levenni a Mesternek a spéci sárkányosruhát.

Clothes

4 megjegyzés:

GlobalGrover írta...

a jelmez nagyon tutin mutat pedig rajta. igazan megvehetted volna neki :-)

Jó Sir Robin a bátor írta...

Úgy elképzelem amint Akárki Márta leteszi az olvasott "hogyan tegyük jobbá az emberiséget és mellesleg legyünk gazdagok" című könyvet, és hosszas meditáció után a homlokára üt. Tervezzünk kutya arc szőr ollót!

Unknown írta...

Az Ultra holisztikus szuper étel az csak holisztikus nyomozókutyáknak való, akik Dirk Gentlynek dolgoznak.

ribizlifozelek írta...

Gyula, ez nagyon jó volt!

GlobalGrover, nagyon utált volna érte.

Sir Robin, pontosan így történhetett.