2012. június 14., csütörtök

Yoda és a kiskapu


Something in the air

A kiskapu tökéletes. A végén a kapuból hordozható kerítés lett, ami Yodát az udvarban tartja, amíg kertészkedünk vagy ebédelünk és megkíméli a postást egy kis bokaropogtatástól.



Ha nem kell a kerítés, összecsukjuk és nekitámasztjuk a falnak. Egyszerű. A kerítés felesleges elemeivel elzártuk a garázs mögé vezető átjárókat. Most minden tökéletes.

Malna

Yoda kényelmesen lefekszik napozni, amíg mi gondozzuk a paradicsomokat, öntözzük a paprikát és gyomláljuk az ágyásokat vagy leszüreteljük a málnát.

Raspberries

Valamelyik nap kimentem a ház elé meglocsolni az előkertet.

- Itthagysz?

- Itt leszek a ház előtt. Mindjárt jövök. Vigyázz a málnára.

Gondosan becsuktam a “kertkaput” magam mögött.

A ház előtt beállítottam a locsolófejet a fűben.

Ekkor megéreztem, hogy valaki néz.

Megfordultam. A Mester állt mögöttem vigyorogva.

- Hogy jöttél ki?

- Kinyitottam a kaput.

3 megjegyzés:

Parmezán írta...

Bár máskor a Mester inkább az erőt használja ilyen apróságok elintézésére, most inkább a egyszerű halandók számára szokásos utat követte.

JuditAu írta...

Es Te ezen meglepodtel? :)))

Jó Sir Robin a bátor írta...

Küldhetek neki fülvakarást? Volt sok éve már egy szabaduló művész basset houndom. Sok kerítést építettem miatta. :)