2012. október 27., szombat

Cukkiniszendvics

Yoda and zucchini

- Mi ez? - elszörnyedve néztem a levelek alatt lapuló monstrumot. Döbbenetesen nagy volt.

Kicsit féltem is tőle, hátha harap. De nem harapott, ott feküdt nyugodtan az ágyásban. Picit megbökdöstem a metszőollóval - nem mozgott.

Végül összeszedtem bátorságomat és minden erőmet és leszüreteltem.

- Mi ez? - kérdezte Yoda gyanakodva.

- Cukkini.

- EZ? - a Mester megszaglálta a zöldséget, majd undorral elfordult:

- Legközelebb inkább csirkecombot termő növényeket ültess!


Zucchini sandwich


Cukkiniszendvics

- egyharmad cukkini (a nagyobbikból)
- szalonna
- csirkemell
- reszelt sajt
- fokhagyma
- só, bors, olaj
- fűszerek


1. A felkarikázott cullinitpici olajon, nagy hőmérsékleten megsütjük. Ezt sütőben is lehet, úgy kevesebbet kell vele vacakolni. Akár grillezhetjük is a cukkinit a jó füstös íz kedvéért.
2. Rátesszük a ropogós szalonnát és az előre megsütött csirkemellet.
3. Megszórjuk reszeltsajttal.
4. Betesszük a 175 fokos sütőbe pár percre. Amikor a sajt elolvadt, kész.
5. Yodának adunk a szalonnából és a csirkemellből.

Zucchini sandwich

1 megjegyzés:

JuditAu írta...

Jol hangzik, kiprobaljuk!