2012. október 20., szombat

Dvd szerelés



- No disc - mondta írásban a dvd-lejátszó.
Hazudott a szemét. Az elôbb nyelte el a dvd-t.
Az alapvetô hibaelhárító módszer nem mûködött. Hiába kapcsoltam ki és vissza, nem történt semmi.

- No disc.

- Hét éves, nem csoda, hogy elromlott. Ott az új.

Még kerékpáron cipeltem haza a dvd-lejátszót Minnesotában és utána visszavittem a kerékpárt a botba. A dvd maradt.

Húsz dollárba került anno.

Sajnáltam volna kidobni.
A dvd-lejátszókhoz (se) értek, de egy hibalehetôséget ismerek: a dvd-t leolvasó fej bepiszkolódik és nem lát és ezért nem olvas.

- Egy esélyt megér - gondoltam és elkezdtem kicsavarni a ketyerében levô végtelen -2 csavart. Valószínû, hogy a berendezést összeszerelô cég csavargyárral is rendelkezett.

A javítókészletet már korábban összeraktam: fülpiszkáló és ablakmosó (alkoholos) folyadék.

15 percet vett igénybe a csavarok kitekerése és további 8 perc telt el az elgurult csavarok megkeresésével.

Az alkoholos fülpiszkával megpiszkáltam a ketyere szemét.

Kipróbáltam. Mûködött.

Újabb 15 perc alatt visszatettem a csavarokat és most csak 4 perc kellett a szétgurult csavarok összerakásához.

1 megjegyzés:

Parmezán írta...

Még szerencse, hogy nem valamilyen elvarázsolt csavarokkal talalkozták, és volt hozzá megfelelő csavarhúzód. Láttam ketyerét, amiben egy vagy több csavart csak speciális csavarhúzúval lehetett kiszedni (lapos fej, benne két pötty).