2012. október 30., kedd

Szemek az éjszakában

Eyes in the dark


- Mrrrr - mondta Yoda. Ez nem az a morrr volt, amivel a Mester megígéri, hogy letépi a postásról az alsógatyát, ez egy nagyon halk, nagyon komoly és figyelmeztető morr volt, ami ugyanúgy figyelmeztetés volt nekem, mint az ellenségnek.

Körülnéztem Salt Lake City éjszakájában. Nem fűztem nagy reményt ahhoz, hogy valamit is meglássk ebben az urbánus sötétségben, de ahogy felemeltem a tekintetem, egy pillanatra kihagyott a szívem és sajnálni kezdtem, hogy nem vagyok fegyvermániálus és nincs nálam legalább egy pisztoly.

- Mrrrrr - mondta Yoda, ahogy a villogó sárga szemek felénk fordultak.

- Yoda, ez Halloween dekoráció - mondtam megkönnyebbülve - Ezt láttuk a múltkor is, csak akkor nappal volt.

- Mondtam, hogy szét kell cincálni! Veszélyes!

Eyes in the night

Nincsenek megjegyzések: