2012. október 17., szerda

Fogorvos

I will check your teeth

- Kicsit kell takarítani a száját - mindig is tudtam, hogy mocskos szám van.

- Mikor fogkövetlenítették utoljára?

- 9 éve.

- Hihetetlen. Biztos 9? Szinte semmit se kell leszedni.

Hazudtam. Töredelmesen bevallom, hazudtam. Sose voltam fogkövet leszedetni.

Miközben a doki egy csipesszel piszkálta a torkomon át a tüdôm, a plafonra szerelt tévét néztem.

- Egy rossz foga sincs! - csodálkozott az orvos - Azért fél év múlva nézzen be, hogy ha kell leszedjük a fogkövet.

Nem akartam megmondani neki, hogy a régebbi ütemezést tekintve hány évtized múlva kéne találkoznunk. A dátum mindkettônk esetében meghaladta volna az itt várható átlagéletkort.

- Naponta kétszer mos fogat? - kérdezte a doki és gondolom magában elátkozta az egész fogkefegyártást.

- Háromszor vagy négyszer - feleltem - Evés után mindig.


Fizetéskor láttam, hogy a jó doktor gondoskodik kliensei utánpótlásáról, a pultot beborították a cukorkák és csokoládék.

- Kis befektetés, nagy haszon - mosolyogtam.


2 megjegyzés:

Ziebi írta...

FElvágós. :)

Szeri írta...

De jó neked!:) Én moshatom, egyre megy, pedig gyerekkorom óta rendesen csinálom. Azt mondta nekem egyszer egy fogdoki, hogy hiába, mert nagyrészt genetika. Na, pfffffffff. Ennek függvényében még azon csodálkozom, hogy ennyi fogam van:D Van egy ismerősöm, aki életében talán, ha 10-szer mosott fogat és nincsenek rossz fogai! A szájszag már más tészta:D