2010. április 1., csütörtök

A vidám tavaszi madarak


Party time
Originally uploaded by ribizlifozelek

Tavasz van. Kibújtak a krókuszok. Az ibolyák ibolyaillatot lőnek a levegőbe. A macskák énekelgetnek, a tévében pedig tavaszi reklámokat adnak. A madarak meg szarnak.

Nem tudom, mi történt. Talán az autó feletti fa ideális egy madárpartihoz. Vagy tavasz lett és a madarak mindent összeettek és hasmenésük lett. Vagy ez egy udvarlási stratégia része. Nem tudom, de hirtelen a kocsit beborította a guánó.

Fel is néztem a fára, hogy ki volt, de csak szemérmes pillantásokat kaptam válaszul.

Am I beautiful?

Gondoltam, elmegyünk mosóba és átállunk egy másik fa alá.

Aztán a természet megoldotta a dolgot.

April 1

A krókuszok visszabújtak, az ibolyák beszüntették az illatozást, a macskák és a madarak eltüntek.

Néztem Salt Lake Cityt és azon gondolkodtam, ez egy április elsejei tréfa-e.

April

Nincsenek megjegyzések: