2010. április 19., hétfő

Yoda és a valódi amerikai kacsa


Yoda and the dead pheasant
Originally uploaded by ribizlifozelek

Yoda pár napja kapott egy kis szárított kacsát. A szárított kacsa olyan szépen van becsomagolva, mint a beef jerky. Az íze is olyan, mint a beef jerky-é. Megkóstoltam. Finom volt.

A szárított kacsa csomagolásán megható történetet lehet olvasni a kacsáról.

Kacsak

A kacsákat a Canyon valley farmon tartották. Boldog életet éltek, csak azért, hogy kedveceink elfogyaszthassák őket. Nem igazá értékeltem a mesét, a kuyák (és az emberek) ragadozók. Nem nagyon látom értelmét a fraternalizálásnak.

Azért tovább olvastam.

Megtudtam, hogy cég amerikai tulajdon. Megtudtam, hogy az egész menedzsment amerikai. Azzal, hogy Yoda megeszi a kacsát, az amerikai gazdaságot erősíti.

Waterfront

Azaz az amerikai menedzsereket és a kínai parasztokat. A valódi amerikai Canyon Valley ranch ugyanis Kínában van, minden eredeti amerikai receptjével és menedzsmentjével együtt.

Nem tudom, a vezetőség belegondolt-e az üzenetbe: a melósokat, farmereket, feldolgozókat kirugtuk, de ne aggodjon senki, mi, a fejesek azért megkapjuk a pénzünket.

Azt hiszem, legközelebb nem pekingi (trójai) kacsát veszünk a Mesternek.

Nincsenek megjegyzések: