2010. március 31., szerda

Siket vagyok


Coit Tower
Originally uploaded by ribizlifozelek

Fél füllel figyeltem a tévére, miközben igyekeztem a táblázat lehetetlen színkódjain kiigazodni. Iszonyú bonyolult kódok voltak, a színes betűk és a különböző háttérszínek embertelenül komplikáltak voltak. Csak azért nem szidtam hangosan a táblázat kitalálóját, mert én voltam az.

Lets do something else

A reklámban valami rectal dysfunction-ről volt szó. Nem nagyon törődtem vele, bár fura volt a dolog. Aranyér? Vastagbélrák? Hasmenés?
Amikor pár perccel később megint meghallottam a bűvös kifejezést, rectal dysfunction, figyelni kezdtem. Boldog középkorú pár hintázott. Gyerek, kutya nem volt, ettől még gyanúsabb lett a dolog. Az ilyesmit mindig boldog családdal, kutyával, gyerekkel, macskával reklámozzák.

Nem látok semmit

Ahogy füleltem, rájöttem, én voltam figyelmetlen. Nem rectal dysfunction, hanem erectal dysfunction. Amit nem lehet kutyával és kisgyerekkel reklámozni. (Esetleg Belgium bizonyos részein.)

Minden világos lett. Visszatértem a színekhez.

Pinocchio

Nincsenek megjegyzések: