2011. december 31., szombat

Cserebere

Fiesta dinnerware

Zizegett a papír, ahogy bontottuk a csomagot, aztán elkerekedett szemekkel bámultuk karácsonyi ajándékunkat.

Biztos, hogy csak egy tányérkát rendeltem - hebegtem - nem hármat.

Igazam volt - egy tányérkát rendeltem, az Amazon egyet küldött ki, de három darabban.

Mivel kirakósjátékot nem rendeltem, a tányér 27-én elindult vissza az Amazonhoz. 28-án meg is érkezett a pótlás.


A mágnes olyan tépetten érkezett, mintha Yoda előre megharagudott volna rá - pedig sok munka volt megrajzolni a Mestert.
Szerencsére a Zazzle se vacakolt sokat és újra elküldte az ajándékot, ami harmincadikán meg is érkezett.

A tányérból ettünk, a mágnest pedig kitettük a levélládára, hadd tudják meg az idegenek - főleg a postás -, itt vigyáznak a házra.

Beware of dog

4 megjegyzés:

GlobalGrover írta...

a te zazzle store-odbol rendelt mar valaki valamit? ez a Yoda-s magnes nagyon aranyos :-)

tolem rendeltek mar persze nem nagy tetelben.... de mindig olyan furcsa erzes hogy ugyan miert pont az enyemet valasztottak hisz annyi fele can fent....

tovabbi jo bloggolast 2012-ben!

ribizlifozelek írta...

Viszonylag sokat - Yodás mágnesből is fogyott.

De annyit nem vettek, hogy abból fizessük ki a házat :(

Köszi!

Jó Sir Robin a bátor írta...

Nem szeretnék postás lenni ezek után Utah-ban :). A mester amúgy meg szokta ugatni őket?

Unknown írta...

Akkor arra sem tökéletes minden! Mi Angliából szoktunk rendelni dolgokat, de szerencsére eddig még minden ideért egyben! Talán a karácsonyi nagy igyekezetben? Valakinek remegett a keze! Yoda egész élethü lett! És félelmetes! :)