2011. december 1., csütörtök

Éjjeli vihar

Night of a Snow Storm

- Bang!

A hang a dobhártyámat verte, mint ifivezető a kisdobost.

- Bang!

A problémamegoldás legkézelfekvőbb módját választottam és mélyebbre fúrtam magam az ágyba.

- BANG!

A hang áttört a puha-pihe paplanon és belerezonált az agyamba.

- BANG!

A hatékonyságnövelő megoldáshoz folyamodtam és a fejemre tettem a párnát.

- BANG!!

Agyam közben alapszinten működni kezdett. Száztizes szelet és nagy vihart jósolt a meteorológia.

- BANG!

Éjszakára az állami szervek viharriadót hirdettek.

- BANG!

Katasztrófaforgagókönyvek szivárogtak át a paplanon az agyamba.

- BANG!

A szél feltépte az ereszt és most azzal veri szét a házfalat.

- BANG!

A szél letépte a hűtőberendezést a tetőről és az orkán kiszippant minket a nyíláson a hideg éjszakába, ahol közszeméremsértés miatt letartóztatják Yodát, mert nincs rajta nyakörv.

- BANG!

A szél épp hámozza a tetőt, mint majom a banánt.

- BANG!

Tudtam, nem akarom megnézni az órát. Olyan információt közölt volna velem, amire semmi szükségem és ami csak tönkretette volna amúgy is tünedező lelki békémet.

- BANG!

Esetleg a szél letépte a karácsonyi villanyfüzéreket és kóbor áram a megfelelő pillanatot várja, hogy valakit felrázzon szendergéséből.

- BAAAAANG!

Felkeltem.
Yoda úgy tett, mint aki nincs ott. Ő ki nem megy ebben az időben.

- BANGGGGG!

Nadrág, kabát. A kabát zsebében kitapogattam a zseblámpát. Felkapcsoltam a ház körüli fényeket és kiléptem az éjszakába.

A szél a fülembe kapaszkodva próbálta meg letépni a fejem.

- Karácsonyi dekor a helyén.

- Eresz megvan - pipáltam tovább a listát.

- Párologtató rendben.

Aztán valami nagyot és nehezet a lábamhoz vágott a szél.

Lenéztem.

A nagy, kövér, közel kétkilós vödör biliárdozott magában a házfal és a szomszéd kerítése között.

Megfogtam az elkóborolt tárgyat és felvittem a teraszra, majd bemenekültem a házba. Ekkor támadott meg orvul a falióra és a retinámba égette a pontosidőt:

4:15.

7 megjegyzés:

Boston2 írta...

Hű, ez izgalmas volt... :)

Ziebi írta...

Mi is felébredtünk. Az a szél ami mindket felébreszt az már tud valamit.

Unknown írta...

Akkor én nem is szólok a mi kis 33 km-es szelünkről! Még jó, hogy nem történt végül semmi nagy baj!

Parmezán írta...

Szerintem elírtad az időt. Olyan, hogy 4:15 nincs is. Éjfél után mondjuk fél egy körül hirtelen ugrik az óra, és mindjárt 5 óra lesz. Ez egy tapasztalati tény.

Christine írta...

4:15 az egy tök jó időpont, akkor már csak 15 percet kell forgolódnom az ébresztőig. :-))

Kósa Márta írta...

Bang!
Akkor mi még semmit sem szólhatunk!
Csak íinusz ötös vacvac van....

ribizlifozelek írta...

Márta: Azért -5 se rossz...

Parmezán: egyetértünk.

Christin: horror.

Csilla: szellő...

Boston2, hát igen.