2011. december 23., péntek

Lepadlózok - Padló II

Padlo nelkul

Rókafarkú fűrész. Körfűrész. Padlólap. Munkapad - ízlelgettem a szókincset.

Elméletben már mindent tudtam a padlóról, gyakorlati szinten nagyjából ott jártam, mint azok a barátaim, akik megnyugtattak, ez egy egyszerű dolog, azt mondja, klikk és kész is van.

Én megpróbáltam, egyik reggel lopva odamentem a nappali sarkába felhalmozott deszkákhoz és azt mondtam nekik:

- KLIKK.

Nem történt semmi.

Ekkor tudatosodott bennem, le kell tenni a padlót.

Az egész nyáron kezdődött, amikor megvettük a házat. Mindenütt padlószőnyeg volt. Fehér, süppedős, mély padlószőnyeg.

Olyan volt mint egy dzsungel. Ahol ismeretlen állatok élnek.

Gyűlölöm a padlószőnyeget. Az a kényszerképzetem, valami él benne és egy óvatlan pillanatban rámveti magát, hogy felfaljon.

Meg is kérdeztük, mennyibe kerülne lecserélni a műanyagipar csodáját.

- Kétezer a két hálószoba és kétezer a nappali - mondta a szaki, majd hozzátette:

- Az anyag nincs benne.

Majd picit gondolkodott.

- És a padlószőnyeg leszerelése se.

Takarékos nációkhoz tartozó őseim versenyt sikoltoztak és csak akkor nyugodtak meg, amikor restauráltam padlószőnyeg alatt lappangó régi fapadlót a hálóban és a kisszobában. Nagyjából egy százasba kerültek a felhasznált vegyszerek.

Padlo

A nappalira azonban akkor nem jutott idő. Megvettük bele az új padlót, precízen fel is halmoztuk egy sarokban, aztán ennyiben maradtunk.

Most végre eljött a pillanat. Kipakoltuk a nappalit. Összeszereltük a munkapadot. Elővettük a fűrészeket.

Vagjunk bele!

Majd elgondolkodtam, hogy is kezdjem.

Végül megoldottam a feladatot, azt tettem, amit az összes amerikai szaki csinál, ha padlót kell lerakjon:

Felvettem egy kockás inget.

8 megjegyzés:

Ziebi írta...

És működött! :)

Jó Sir Robin a bátor írta...

Azt kell mondani, hogy vingardium leviosa. :)
Kockás ing tuti siker.
Boldog karácsonyt!

Christine írta...

Egy kockás ingen ne múljon. :-))
Legyen békés és pihentető ünnepetek.

ribizlifozelek írta...

Padlós ünnepünk lesz.

Köszönjük!

GlobalGrover írta...

van olyan amihez te nem ertesz??

Bodza írta...

Jól hangzik! ;) Akkor te már karácsony előtt padlót fogtál! :)) boldog karit neketek!

Ypszi írta...

ez tenyleg nem nehez, en kockas ing nelkul csinaltam a szobamban! es munkapadom sem volt, meg korfureszem.. csak egy sima kezi.. ultem a foldon, bal kezemmel es jobb labbal tartottam a lecet, amig jobb kezzel fureszeltem.. mint egy fura majom :) mondhatni tokeletes lett, ha lenne szegelylec vagy mi, meg szebb lenne :)

de azert ugyes vagy :)

ribizlifozelek írta...

Ypszi, végre valaki, aki rakott le padlót és azt mondja, csak annyi, hogy klikk! :)

Global Grover: például a focihoz nem értek.

Bodza, köszi!