2008. július 12., szombat

Card not initialized


Billboards
Originally uploaded by ribizlifozelek

Áttöltöttem egy halom fotót a kártyáról a gépre, utána Yodával elmentünk Szentendrére, hogy együnk egy fagyit és alkossunk még egy kis elektronikus szemetet.
A Paprikabiró utcában találtam is egy nagyon jó beállitást, előkaptam a gépem, majd bekapcsoltam.
Card not initialized
Hm.
Rutinos mozdulat, gép kikapcsolva, visszakapcsolva.
Card not initialized
Fene.
Akku ki, kártya ki, kártya vissza, akku vissza.
Card not initialized
Kalapács keres. de nincs.
Card not initialized
Fagyi input, gép be.
Card not initialized
Mrrrrrr.
Otthon összekötöttem a laptopot a kártyával és mindent letöröltem róla.
Működött.
Mehetünk vissza Szentendrére fotózni és fagyit enni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Helyette Szoulban fenykepeztel?

ribizlifozelek írta...

Ribizlifozelek egyik resze Szoulban, a masik Szentendren fotozott...