2008. július 23., szerda

Yoda és a monszun


Rainy day
Originally uploaded by ribizlifozelek

Yoda mindig is gyűlölte az esőt. Igazából nem ellenségek, Yoda bölcsen kerüli a találkozást az esővel. Ha esik, nem hajlandó kimozdulni otthonról.
Este csöpögött, ezért, amikor végre fél egyre hazavergődtem, Yoda nem óhajtott kimenni. Reggel sokáig aludtam. Hétkor ébredtem, elindultam volna sétálni, de Yoda szólt, esik.
Kinézett a monszunba és visszamászott az ágyba.
Délelőtt folyamatosan szakadt az eső. Öntötték dézsából. Yoda védekező poziciót vett fel: a fenekébe dugta az orrát és nem volt hajlandó tudomást venni a világról.
Dél fele meglóbáltam a pórázt.
Lelkesen jött.
Kiléptünk az ajtón és meglátta az égből hulló vizet. Rámnézett és leült. Nem volt hajlandó mozdulni. 12 órája nem pisilt.
Könyörgőre fogtam, elmondtam mindennek, szép hölgynek, kedves kutyusnak, drágaságnak, de nem hatódott meg. Ült és nem volt hajlandó egy lábát se kitenni a négy közül.
Bementünk.
Kettőkor aggódtam.
Ölbe vettem a kutyát és egy ernyő fedezékében beszaladtam a kisebbik fenyő alá. Letettem az állatot a földre és vártam. Picit állt, szaglászott majd visszairamodott a lakásba.
Nem akart ernyő alatt pisilni.
Fél négykor hirtelen abbamaradt a monszun. Póráz, csóválás. Átmentünk a másik oldalra, majd egy fűcsomónál legugolt és pisilt, pisilt és pisilt.
Aztán mentünk sétálni. Messzire szerettem volna menni, hogy bepótoljuk a rengeteglmaradt sétát, de pár perc és újabb pár liter folyadék eltávolitása után Yoda határozottan megfordult és hazavezetett.
Jó ötlet volt nem elköltözni Hollandiába.

Nincsenek megjegyzések: