2008. július 11., péntek

A Vérmacska


Venice
Originally uploaded by ribizlifozelek

Békésen sétáltunk Yodával Kispest kies utcáin. A kutya kakált, én bezacskóztam és kidobtam. Jó 20 perc után hazafele vettük az irányt. Egy kocsma mellett mentünk el. Mivel Yoda nem szereti a részeg embereket, rövidre fogtam, nehogy valakit megegyen.
A kocsma előtt egy méretes kandúr napozott. Elhúztam a kutyát, de nem eléggé. A macska fektéből vetette rá magát. Kimeresztett karmokkal támadott, Yoda hátrált.
Rendes lovag, nem akarta szálanként kitépni a macska bajszát. Inkább rugamasan próbált elszakadni. A macska meg ment utána. Yoda próbált elszakadni, de nem sikerült, a macska követte. Kénytelen voltam közbelépni, hogy megmentsem a macskát, mielőtt a Jedi lovag levágja a karmait.
Közéjük vetettem magam, de a vérmacska csak jött. Erőteljesebb eszközökhöz folyamodtam, elegáns rugással távolabb helyeztem a cicust, ő azonban megint támadott.
Ekkor lett elegem a dologból, nehogy már egy macska elkergessen engem és a lovagot. A támadó macskát most már erőből rugtam arrébb, szállt a por és a szőr, mint a fungfu filmekben. A macska talpra érkezett, felfújta magát, látszott, egyet lépek felé és a torkomnak ugrik.
Egy pillanatra farkasszemet néztünk, aztán a vérmacska óvatosan jobba, mi óvatosan balra haladtunk, majd elhátráltunk.
A fénykarpárbaj elmaradt, a harc végetért.

Nincsenek megjegyzések: