2010. március 10., szerda

A nagy üzlet


50% less sugar and 50% less orange
Originally uploaded by ribizlifozelek

Csak magamat hibáztathatom. Én vagyok a hibás. Nem olvastam el. Nem néztem meg. Csak betettem a kosárba. Otthon csak kinyitottam. Csak kitöltöttem a pohárba. Csak meginni nem tudtam,

Egyikünk se tudta meginni.

Elolvastuk.
Megértettük.

Nem 100%-osnarancslé volt, hanem 50%-os narancsital.
Embertelenül ihatatlan volt.

A mi hibánk volt, nem néztük meg, mi volt ez. Nem veszünk többet. Nem iszunk többet.

Narancs, korte

Ez narancsital volt, ami pár fillérrel (centtel) került kevesebbe, mint a rendes valódi narancslé, amit venni szoktunk.

Ha már itt volt, kiolvastuk a dobozt (kinni nem mertük). A reklám zseniális volt:

50%-kal kevesebb cukor

Az összetételből kiderült, a lötty fele valódi narancslé. A másik fele víz. Tehát ha egy egységni narancsléből kivesszük a felét és vízzel helyettesítjük, akkor a cukortartalma fele annyi lesz, mint az eredeti lének.

Orange juice

Majdnem narncslé árban.

Kitaláltunk egy jobb szlogent:

Fele cukor - dupla haszon!

Nincsenek megjegyzések: