2010. március 16., kedd

Yoda, ribizlifozelek és az ártatlan kiscica


White cat
Originally uploaded by ribizlifozelek

Yoda este nem volt túl jó formában - és ezzel még szépítettem a valóságot. Az agyarak, az altatás és a műtét, meg a csövek megviselték a Mestert.

Az esti sétát is kooperálva ejtettük meg. Általában én sétáltam, Yoda meg nézelődött a karjaimból. Kedvenc helyein letettem, ott szagol és pisilt, aztán megint felkaptam és mentünk tovább.

Egész jól ment a dolog, volt mit szagolni és volt mit pisilni, amikor jött egy kiscica. A kiscica csak a lábamat látta. Úgy gondolta, a lábamnál nincs jobb oldalvakargató felület. Ő bizony dörgölődzni akart.

Megálltam és néztem, mi történik. Yoda nézte a cicust, a cicus törleszkedett és Yoda figyelt. Egész jó előadás volt, mindaddig, amíg szegény buta macs fel nem nézett. Bele Yoda vigyorgó szemébe.

Ilyen rémületet rég láttam, a cicus hirtelen háromszor akkora lett, szőre felborzolódott és helyből több métert ugrott.

Yoda csak nézett, mosolygott és meg se nyikkant. A cica meg felszaladt egy fára és azt hiszem, még mindig nem mert lejönni... Az embertestű kétfejű lény, akinek hat lába van, az egyik feje ember, a másik kutya, sok volt neki.

2 megjegyzés:

Pyry írta...

Örülj neki hogy nem puma dörgölőzött a lábadhoz :)

ribizlifozelek írta...

Kifejezetten orulok 8-)