2012. február 21., kedd

Kétdolláros I

$2

- Kell egy kétdolláros?

- Persze.

- Ott van a bokorban.

Bebújtam a szúrós agavéba és reméltem, semmilyen kutya nem hagyott üzenetet a szúrós tüskéken.

- Megvan! De huszas, nem kettes.

- Azt hittem kétdolláros monopolipénz. Nincs is kettes.

- De. Van - elővettem tárcámat és kivettem belőle egy kétdollárost.


Kétdollárosból kevés van. Sokan, ha látnak egy kétdollárost, azonnal elteszik szuvenírnek. Ettől még kevesebb lesz. Sajnos nincs olyan kevés belőle, hogy egy kétdolláros mondjuk három dollárt érjen.

Azért jó pénz. Főleg, ha az ember kétdollárosra számít a tüskék között és huszast talál.



Forrás: a kétdollárosok a Wikipediáról származnak.

3 megjegyzés:

Boston2 írta...

A francba, én meg a múltkor fizettem egy ilyennel :(

Romesz írta...

en par eve 2dollarosokkal fizettem egy bicikliert az ezletben. Lesett az elado nagyon. Szerintem soha nem latott tobb szaz darabot egyszerre, :)

ribizlifozelek írta...

Romesz, megnéztem volna az arcát.

Boston2, kérj bankban, nekik szokott lenni.