2012. február 15., szerda

A drága sütemény

Las Vegas

- Nagyon kiváncsi vagyok rá... - sóhajtottam. Sóhajom elfújta a Bellagio szökőkútját is - de sose fogok enni belőle.

- Miért ne? Pont te ne engednál meg magadnak egy süteményt? - V kicsit csodálkozott.

- Nagyon drága.

- Ezt te mondod, aki ennyi könyvet vesz? - V szerint még nem látott úgy, hogy ne lett volna könyv nálam.

- Mondom, drága.

- Meghívlak. Mennyi?

- 25 ezer dollár - pillanatnyi döbbent csend.

- Nem hívlak meg.

Ebben maradtunk.

A sütit a Serendipity 3-ban készítették, volt benne sok csoki, meg aranypor és gyémántok. A gyémántot a sütemény elfogyasztása után gyűrűbe lehet foglalni. Az arany egy része ehető - gondolom utána aranyásók próbálják visszanyerni a nemesfémet.

Yodával nem akartunk ilyen sütit enni, az arany megfeküdte volna a Mester gyomrát, csak egy tízdolláros fagyasztott forrócsokit rendeltünk.

Szerintem sokkal jobb volt, mint a gyémántos. Amilyen zsugori vagyok, azt nem mertem volna megenni, nehogy lenyeljem a követ.

5 megjegyzés:

olajbogyó írta...

azért a fagyasztott forrócsoki koncepciója elgondolkodtatott... :)

Boston2 írta...

Igen, ez nekem is fejtörést okozott... részletezhetnéd :)

ribizlifozelek írta...

Elnézést, ez nem egy oximoron volt, hanem az édesség neve:
http://www.flickr.com/photos/sewtrashy/2958995197/

A recept:
http://abcnews.go.com/GMA/recipe?id=6787343

Névtelen írta...

Itt egy masik recept Todd Wilburtol (a legtobb Wilbur-fele recept szerint az eredeti ettermi iz titka a sok cukor, akkor is, ha nem edessegrol van szo):

http://abcnews.go.com/GMA/recipe?id=11747036

Unknown írta...

Ha-ha, ezen jót nevettem! A fagyasztott forrócsokin is megakadt a szemem!