2009. július 29., szerda

Egyirányú utca


One way street
Originally uploaded by ribizlifozelek

A széppé varázsolt Zrínyi utcában vártam, csodáltam a Gresham palotát, közben pedig fél szemmel láttam, hogy egy autó elegánsan bekanyarodik az egyirányú sétálóutcába és leparkol.

Egy hónap itthonlét után annyir lepett meg a dolog. Fél füllel viszont hallottam, amint az autó gazdái elmentükben tárgyalják a politikai helyzetet (nincs jobb dolguk?) és szídják a korrupt, a törvényeket semmibevevő vörösöket.

Zrinyi St

Eszembe jutott egy általános iskolai osztálytársam, akivel sok év után a szavazáskor futottunk össze. Szerinte épp egy vörös veszélyt kellett ismét elhárítani. Megjegyezte, azért is jött el szavazni, hogy végre REND legyen.

Volt osztálytársamról tudni kell, hogy keresetét gépjárművek szürkeimportjával, illetve kétes eredetű járművek alkatrésszé történő átalakításával egészítette ki. Valószítnűleg, ha igazi REND lenne, akkor osztálytársam és az egyirányú utcába fordítva behajtó és tilosba parkoló úriemberek elmondhatták volna, hogy ők nem ilyennek képzelték ezt a rendet...

Abandoned car

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

...és ez a mentalitás erősen emlékeztet engem arra a keresztényi hozzáállásra, miszerint mindenki el fog kárhozni a bűneiért (kivéve őt, ő megteheti) :D

Névtelen írta...

epo voltam

ribizlifozelek írta...

Epo, hat igen... :)